Friday 22 April 2011

ARROW - TUJU-TUJU RINDU

Sejak ku..
Bertemu dengan dirimu..
Hatiku menjadi semakin rindu..
Tak dapat..
Nak disembunyikan lagi..
Perasaan ini..
Kekasih..
Aku telah jatuh cinta..
Padamu..
Hanyalah yang aku puja..
Kekasih..
Inginkah engkau menjadi..
Oh buah hatiku..
Tersiksa aku..
Jiwa tersiksa..
Bila mataku..
Tak memandang matamu..
Berilah aku peluang..
Membuktikan sayang ku ini..
Demi kasih kita..
Ku korbankan jiwa..
Kau menjelma bagaikan bidadari..
Yang singgah di kala hatiku sunyi..
Kau umpama pelangi waktu pagi..
Keayuanmu menambat hati..
Tuhan tolonglah aku..
Ku cintai dia..
Sungguh-sungguh hatiku..
Bukannya dipaksa..
Sayang sambutlah rindu..
Rindu yang aku tuju..
Tuju kepadamu..
Duhai kekasihku..
Tersiksa aku..
Jiwa tersiksa..
Bila mataku..
Tak memandang matamu..
Berilah aku peluang..
Membuktikan sayang ku ini..
Demi kasih kita..
Ku korbankan jiwa..
Kau menjelma bagaikan bidadari..
Yang singgah di kala hatiku sunyi..
Kau umpama pelangi waktu pagi..
Keayuanmu menambat hati..
Tuhan tolonglah aku..
Ku cintai dia..
Sungguh-sungguh hatiku..
Bukannya dipaksa..
Sayang sambutlah rindu..
Rindu yang aku tuju..
Tuju kepadamu..
Duhai kekasihku..
Sejak ku..
Bertemu dengan dirimu..
Hatiku..
Menjadi semakin rindu..
Tak dapat..
Nak disembunyikan lagi..
Perasaan ini..

No comments:

Post a Comment