Friday 15 April 2011

SPIN - MENGUSUNG RINDU


Dalam hati ini..
Ada namamu..
Nama seorang insan..
Yang aku rindu..
Dalam diri ini..
Ada sayangmu..
Sayangnya dirimu..
Tidak mengerti..
Dalam senyum ini..
Ada tangisan..
Tangisan seorang..
Insan terluka..
Dalam jiwa ini..
Ada pilunya..
Pilu yang membuat..
Aku menangis..
Oh hibanya..
Sayu hati..
Sayu sekali..
Melihat engkau..
Berpimpin tangan..
Dengan si dia..
Sakit hati..
Sakit sekali..
Pabila cinta..
Yang aku beri..
Tak dihargai..
Sungguh terhina..
Letih tidak bermaya..
Ku rasa terkilan..
Bunga yang ku puja..
Kini mekar harum..
Di jambangan orang..
Kau yang ku sayang..
Aku yang kecundang..
Kalau tahu sakit begini..
Tidak aku bermain cinta..
Kalau tahu seksa begini..
Tidak aku menyayangi mu..
Pilu rasa dihati ini..
Mengusung rindu..
Ku tak berdaya..
Dalam senyum ini..
Ada tangisan..
Tangisan seorang..
Insan terluka..
Dalam jiwa ini..
Ada pilunya..
Pilu yang membuat..
Aku menangis..
Oh hibanya..

No comments:

Post a Comment